Hihi busponni xD

Idag red jag ut, var ganska trött så det passade bra. Ponnin var på världens övertaggade humör, typ sådär så att han nästan skulle explodera om jag nudda med skänklarna xD Överkul var det! Han försökte smita iväg i trav typ jäteofta... Sen Eftersom jag också var rätt besviken på att det inte blev ngn terreng idag så fanns det ett terrenghinder på ängen som jag hoppa över! :D

Haha direkt efter hindret tar det tvärstopp och han snurrar runt o vänder, sen tbx och vänder osv flera gånger snurra han runt för han vart jätteskraj för ngt. Sen första galoppen jag tog så försökte han bocka varje språng men höll upp huvet på honom så att han inte kunde. Andra galoppen dock så var han helt galet taggad och sköt rygg... Så jag ramla av xD Spelar ingen roll vad huvet är när han skuter rygg :P

Men det gick kanoners, efter det skritta jag och trava bara, mamma vart ganska sur hehe. Men jaja han tyckte nog det var jättekul! Sen hade han väl överskottsenergi nu när vi ökat på med fodret för att han ska få lite mera hull ;) Bara kul tkr jag!


Innan jag red iväg :)


När jag hoppa över det låga terrenghindret :D Så kul!


Här stanna han med frambenen, och vänder hundradelen av en sekund senare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0