Hejdå hästryggen, hej marken!

Tjenixen :) Patchs sår är snart läkt, väntar bara på att skorpan ska falla av av sig själv, han är inte svullen och är inte hård runt såret alls längre så de e brabra! Så idag så skritta jag ut som igår, barbacka på hacket :) Det var jättemysigt var ute runt 1 timme för red lite fel osådär :P Och gissa vad... jag ramla av! xD

Alltså det var så sjukt läskigt, för skritta på helt lungt och plötsligt slingrar sig en stor grå vatten orm framför oss och Patch börjar studsa, alltså han hoppa upp i luften med alla sina 4 ben om och om igen, det ända jag tänkte var liksom shitshitshit ormen kommer hugga Patch, sen dröjde det inte länge förens jag var i backen dårå och då tänkte jag shit jag kommer ramla på ormen! xD

Hahah alltså guuuud vad skraj jag vart, reste mig upp direkt och ponnin hade börjat äta gräs haha! Alltså när han väl börjar studsa sådär så slutar han inte förens man ramlat av xD Så det e bara en tidsfråga, elr med mig äre så iaf :P Men det var så tur att såna där stora ormar inte är farliga för det kändes typ som att den slingra sig under han ben och skulle hugga närsomhelst, jag var säker på det.. Men gulleponnin hade fortsatt studsa när ormen var borta xD

Lite bilder nurå ;) Red med Lamicellen också!














Kommentarer
Postat av: Emma

Sicken snygging till häst =D

2011-08-13 @ 21:39:36
URL: http://cavall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0