Det bästa som hänt mig

Var när du klev rakt in i mitt hjärta och liv. Det går inte att få ner känslor till ord, och jag har heller aldrig varit bra på att skriva känslo inlägg. Men jag vill ändå att du ska veta att du är en på miljonen. Och den bästa i världen i mina ögon. Just nu går det inte bra för oss men jag ska kämpa för att få tillbaka den känslan vi hade när det gick som bäst. Jag vet mina brister och ska verkligen försöka göra allt för att bättre dom.

Du är värd så mycket mer än vad jag känner att jag ger dig nu. Det känns förjävligt att det är så men jag hoppas så innerligt att det ska bli bättre. För jag tror på oss. Det känns hela tiden som att jag väntar på en stor vändning och allt bara går bra igen. Men nu har jag börjat inse att ingenting kommer hända förens något ändras. Sådana saker händer inte av sig själva, man måsta få det hända. Och det är det jag ska sträva efter nu.

Än vet jag inte hur men det ska gå. Svackor finns hos alla mer eller mindre och vad jag vet går de över. Men nu ska jag sluta vänta på mirakel och ta tag i situationen. Älskar dig♥


Alla dessa fina och underbara minnen denna sommar hade aldrig existerat utan dig, jag är så glad att jag fått ha så extremt kul med dig, världens bästa häst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0