Dagens aktivering 30/8

Idag red jag som sagt dressyr men ute tyvärr, då det var hoppträningar i stora :(. Menmen  I traven så var han faktiskt fin efter uppvärmningen och så men jag red sämst i traven så det gick inte bra. Bara mitt fel, upplägget vart knas i travarbetet och jag red bara inte fast ponnin var fin. Men sista galopperna i båda varven, alltså han var FÖR fin!!! Helt sinnes verkligen så sjuuuuukt fin han var! Han har ALDRIG varit så fin! :'')

Ååååh bästa bästa ponnin alltså! Han hade sånt sug på bettet tog stödet perfekt sökte sig framåt nedåt, hade bra bjudning men jag hade kontrollen, bakbenen va med helt och han var så mjuk och loss i båda sidorna, så ställbar utan att vika halsen alltså ville aldrig sluta rida <3 Han var bara bäst helt sjukt att han var LIKA fattar ni LIKA?!?!?! fin i vänster!! Plus på rakt spår!!! Haha ingen kan ana hur glad jag vart det gjorde typ min dag seriöst x') Synd bara att jag inte kunde träna fövänd galopp på serpentiner då hinder o bommar låg lite huller om buller :/

Aja sjukt nöjd över galoppen idag!!! Traven kan ta sig hahah nä skoja xD Men jag har finast ponnin no shit! ;)

Min fina, han fick beta lite när mamma mocka ;)



Bästa bästa bästa bästa du ärr!! <3 <3 <3 Love U 2 much <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0