Dagen igår...

Åkte först förbi Therese och tog de sista grejorna där och prata en stund sen vidare till Hööks och där köpte vi flugsprayen men inte tränset, vi ska vänta med det. Sen vare lite fler saker som följde med i påsen som inte var tänkta från början dårå :P Sen så köpte vi matlådor till honom i en annan affär och sen åt lunch.

Vidare till hästen sen dåe och där fixa vi alla sysslor och ställde in massa mera grejer i skåpet osv... Fixxa och trixxa lite helt enkelt. Eftersom jag inte ska rida patchen så gick jag bara till hagen och ropa, gissa hur söt han är då? Jo han börjar gå mot mig när han hörde mig ropa!!! :') Hoooow cute?!???! Så jäääädra söt och bästbästbäst!!!

Gosa en stund med bästa och sen åkte vi hem, satt fast i en cpbilkö på 2 timmar -.-' Hur drygt liksom? Aja kom hem iaf och träffa Wille :) Kom hem vid midnatt och då orka jag inte blogga :P Så var min dag igår!


När han gick mot mig :') (hade inzoomat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0