Att tänka på idag

Idag när jag rider dressyr så ska jag tänka lite extra mkt på vissa saker som vi gjorde igår på träningen. En av grejerna som jag kanske inte ens skrev att vi gjorde var iaf att göra snabba övergångar. Detta för att få honom mer vaken och snabb för hjälperna, få honom tänka framot och få reaktion. Alltså från trav bryta av skritta 1 steg sen trav igen. Sen ska jag försöka ta halterna men om det inte funkar låter jag det vara.

Sen är jag även sugen på att träna lite förvänd galopp, vilket var ett tag sen jag gjorde. Men iallfall nu kom jag bort lite från ämnet men aja. Mer att tänka på är min sits, och blicken har börjat glida ner då jag fokuserat så mkt på hans ställning, det ska bort! Nu kommer jag inte på så mkt mer :P


Synd att denna blev så suddig för här var han ju riktigt snygg! ;)

Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

Fin blogg :D

2011-08-30 @ 17:49:26
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0