Patch & Partner

Hejsan! Idag fick jag hjälp av alva som red patch för att han var så konstig igår, trodde det skulle bli bättre o lösa sig efter hon ridit men hon tyckte också att han var ovanligt osammarbetsvillig osv. Han svarade inte för skänkeln och var hängig i handen samt blev han stark. Det är verkligen konstigt, hur han kunnat bli så ändrad på bara 3 dagar han inte riditf heeelt ordentligt liksom... Han blev iaf bättre mot slutet men han gjorde verkligen mycket motstånd bara för att inte sammarbeta.

Jag fick iaf rida Partner, jag orkade inte ha så jättehöga krav för han blir så stark och lite jobbig att rida ordentligt på o sätta press. Red lite skänkelvikningar och förvänd galopp på en 8-volt. Sen bytte vi tillbaka hästar så travade jag av patch, han var bättre som sagt men långt ifrån det han har varit nu den senaste tiden...

Här är en bild på oss 4! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0